خبرهای داغ:
مسوول دارالقرآن بسیج و سپاه استان قم گفت: دوره تربیت معلم قرآن که از 20 خرداد ماه آغاز شده تا 20 تیرماه جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۸۶
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

برگزاری  دوره تربیت معلم قرآن در قم/ صدور مدرک رسمی معلم قرآن

روح الله عطایی در گفت وگو با خبرنگار بسیج در قم، اضافه کرد: این دوره تربیت معلم قرآن کریم ویژه مربیان قرآنی فعال در پایگاه های بسیج است.

مسوول دارالقرآن بسیج و سپاه استان قم گفت: طبق فراخوانی که در سطح پایگاهها انجام شد ، ۱۲۰ نفر مربی به دارالقرآن مراجعه کردد که طی ۲ روز مورد مصاحبه و ارزشیابی قرار گرفتند که ۴۰ نفر موفق به کسب حدنصاب شدند.

عطایی یادآور شد: این دوره طی ۷۲ ساعت آموزشی از ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه ، ساعت ۱۵ الی ۱۹  روزهای فرد هفته در ساختمان آیت‌الله سعیدی دائر می باشد.

وی با اشاره به عناوین آموزشی و سر فصل های این دوره، تصریح کرد: در دوره تربیت معلم قرآنی سرفصل های تحسین التلاوه، تجوید، شیوه نوین کلاس داری و روانشناسی و مخاطب شناسی آموزش داده می شود.

عطایی تصریح کرد: اساتید این دوره جملگی از بهترین و برجسته ترین اساتید مجرب و سرشناس در میان اساتید کل کشور می باشند که با روحیه بسیجی و با اخلاص طی این دوره حضور بهم رسانده اند.

وی تاکید کرد:  فارغ‌التحصیلان این دوره مفتخر به کسب مدرک رسمی معلم قرآن خواهند شد که امتیاز مهم و قابل توجهی برای ایشان به حساب می آید.

عطایی در پایان گفت: در اجرای این دوره توجه و پیگیری حجت‌الاسلام والمسلمین صیدی لو مسئول تعلیم و تربیت و همچنین زحمات مسئول بخش خواهران دارالقرآن بسیج استان قم سرکار خانم کشوری بسیار موثر و قابل توجه و قابل تقدیر می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار